Офшор Гонконг

Реєстрація
3 000 €
З другого року
2 500 € / рік

Реєстрація компанії в Гонконзі триває 5 робочих днів, плюс кілька днів на доставку документів; ми пропонуємо придбати готову компанію.

Назва компанії

Назва компанії повинна закінчуватися на Limited і не повинна бути схожою на наявну назву чи збігатися з нею.

Корпоративне законодавство

Усі гонконгські компанії регулюються Ордонансом про компанії (Глава 32)

Вимоги до статутного капіталу

Мінімального статутного капіталу немає. Мінімальний акціонерний капітал, випущений компанією, — дві акції з номінальною вартістю

Директори

Мінімальна кількість директорів — один; директорами можуть бути як фізичні, так і юридичні особи. Директор може бути будь-якої національності й не мусить бути резидентом Гонконгу

Акціонери

Щонайменше 1. Фізична або юридична особа, резидент або нерезидент (директор і акціонер можуть бути однією особою)

Секретар компанії

Може бути фізичною або юридичною особою, але повинен бути резидентом Гонконгу

Валютний контроль

Відсутній

Щорічні державні збори

Гонконгські компанії зобов'язані щороку сплачувати збір за реєстрацію діяльності компанії (Business registration fee)

Щорічні збори

Не пізніше ніж через 18 місяців від дати заснування компанії мають бути проведені перші загальні річні збори (First general annual meeting)

Щорічний аудит

Рахунки повинні перевірити сертифіковані бухгалтери (Certified public accountants), які мають ліцензію на провадження практики в Гонконзі, протягом 18 місяців від дати реєстрації. Надалі аудит проводиться щороку. Річний звіт подається протягом 42 днів від дати реєстрації компанії

Подання документів до державних органів

Податкова декларація (податок на прибуток) і фінансова звітність подаються до Податкового департаменту Гонконгу (Hong Kong Inland revenue department). Декларація роботодавця подається до Податкового департаменту Гонконгу

Податкова система

Гонконг — юрисдикція з низьким оподаткуванням. Станом на кінець 2005 року Гонконг уклав угоди про уникнення подвійного оподаткування з Китаєм, Бельгією, Люксембургом і Таїландом, а також обмежені угоди з Канадою, Німеччиною, Ізраїлем, Маврикієм, Нідерландами, Новою Зеландією, Російською Федерацією, Південною Кореєю, Великою Британією, США та іншими країнами.

Види податків

  1. Податок на заробітну плату сплачують фізичні особи, джерело трудової винагороди яких розташоване безпосередньо в Гонконзі. Податок розраховується за прогресивною або стандартною ставкою. До суми чистого оподатковуваного доходу застосовується прогресивна ставка від 2% до 17% залежно від суми доходу. До суми чистого доходу застосовується стандартна ставка 15%.
  2. Податок на прибуток компаній. У Гонконзі встановлено податок на прибуток для всіх компаній — 16,5% з чистого прибутку, отриманого в Гонконзі або з джерел у Гонконзі. Якщо джерело прибутку розташоване за межами Гонконгу, ставка податку на прибуток дорівнює 0%. Податку на процентний дохід немає.
  3. Роялті. Якщо компанії-нерезиденти отримують прибуток у Гонконзі у зв'язку з використанням найменування торговельної марки, патенту або авторських прав, то ставка оподаткування за цим видом прибутку становить 30% від оподатковуваних 16,5% податку на прибуток.
  4. Податок на приріст капіталу. У Гонконзі немає податку на приріст капіталу.
  5. Податок на майно. У Гонконзі немає податку на майно, його скасували 2006 року.
  6. Податок на дарування та успадковане майно. Податкове законодавство Гонконгу встановлює прогресивну ставку податку на дароване майно — від 0% для майна вартістю до 256 000 $ до 3.75% для дарованого майна вартістю понад 862 000 $. Дароване майно благодійних організацій не оподатковується.

Аудит

Кожна компанія, зареєстрована в Гонконзі, відповідно до Ордонансу про компанії Гонконгу (Hong Kong Companies Ordinance) зобов'язана щороку подавати звіт про прибутки та збитки і баланс разом зі звітом директорів. Компанія зобов'язана вести бухгалтерські книги, які дають правильне уявлення про справи компанії та фінансові операції. Також не пізніше ніж через 18 місяців від дати заснування компанії мають бути проведені перші загальні річні збори (First General Annual Meeting) для затвердження бухгалтерських рахунків, звітів директорів та аудиторів.
Рахунки повинні перевірити сертифіковані публічні бухгалтери (Certified Public Accountants), які мають ліцензію на провадження практики в Гонконзі. Надалі компанія повинна щороку подавати свою бухгалтерську звітність на перевірку аудиторам. Збори акціонерів мають проводитися не пізніше ніж через 9 місяців після подання бухгалтерської звітності.
Як правило, належно заповнена декларація з податку на прибуток подається до податкового органу Гонконгу (Inland Revenue Department) щороку разом із перевіреними рахунками.